За един месец всички мои очаквания бяха разбити. 10 милиона гледания в YouTube. Бях си харесал четири версии на клипа, които следях. Бърза справка добавя още малко над милион гледания във vbox7.com - там са две версии и това е най-гледания материал за всички времена, а Данчо с кокошките е втори. Всичко това за по-малко от месец. Изпълнителката би трябвало да е по-популярна и от президента Първанов. А и като сметне човек, че по-малко от половината домакинства в България имат компютър. Вярно, не всички гледания са от България, но едва ли са толкова много чужденците, които са се забавлявали. По вътрешна информация интерес към Валентина Хасан е имало дори от високи постове в EMI – те поне започнаха да вдяват от Интернет. Една хубава реклама на Марая Кери.
Една част от тези 10 милиона гледания са от хора, които:
… са го получили като линк от техни приятели. Ценното know-how на bTV по отношение на програмиране на съдържание, prime time и т.н. е заместено от community програмиране;
… са го гледали на парти докато се забавляват с приятели. Набързо, а може и след това да са си пуснали Марая Кери, в оригинал, изтеглен от датата;
… са го изтеглили и са си го записали някъде – например на iPod или мобилен телефон;
… са го гледали отново и отново, когато им е кеф;
… са гласували за него в youtube.com или на друг сайт или са го коментирали в блог;
… са си пограли да направят аматьорски ремикс;
… са го сложили на своя блог, за да забавляват посетителите;
… го имат вече като рингтон на телефона си.
1 comment:
Благодаря за интересната информация
Post a Comment